15 sierpnia 2016

Szczecin | OOTD

Cześć! :)

Od wczoraj jestem w Szczecinie! Przyjechałam razem z siostrą do rodziny, która zawsze nas odwiedzała, a w końcu i my się wybrałyśmy. To jest moja pierwsza wizyta w Szczecinie.

Wczoraj byłam nad jeziorkiem Szmaragdowym, spacerowaliśmy wokół przez malownicze trasy i dotarliśmy do punktu widokowego :)

Dzisiaj po południu udało mi się zobaczyć katedrę, zamek, filharmonię jedynie z zewnątrz, gdyż dzisiaj niestety prawie wszystko było pozamykane, pospacerowaliśmy wałami nad Odrą i generalnie zobaczyłam centrum miasta. Żałuję że nie przyjechałam tutaj trzy dni wcześniej, gdyż był festiwal sztucznych ogni! Odbywa się co roku, więc mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości dotrzeć na ten pokaz.

Zapraszam na fotorelację <3




body - Selfieroom



bomber jacket, trousers, bag - Stradivarius



shoes - DeeZee






















A jak Wam mijają wakacje?

10 komentarzy:

  1. Super outfit, bardzo w moim stylu!<3

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooohoł, moje miasto! Mam nadzieje, ze Ci sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam teraz w szczecinie przejazdem wracając ze Świnoujścia ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia - chyba nigdy jeszcze w Szczecinie nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A byłaś juz w Filharmonii? Tam można by świetne zdjęcia sieknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w środku nie byłam, ale z zewnątrz wygląda rewelacyjnie! :)

      Usuń
  6. Ależ tam pięknie! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja! Cudne zdjęcia *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna mamba! ;D Super zdjęcia i stylówka :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili -> encantadooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!