2 sierpnia 2016

półmetek wakacji

 Cześć!! :)

Wakacje mijają w zawrotnym tempie i coraz trudniej mi uwierzyć, że w tym roku idę do klasy maturalnej. Staram się jeszcze o tym za dużo nie myśleć, ale dobrze by było już teraz zabrać się za małe powtórki przynajmniej z przedmiotów wiodących, w moim przypadku jest to biologia i chemia.

Na tych wakacjach już pewnie nie wybiorę się za daleko, ale mam w planach odwiedzić rodzinę w Szczecinie, a także całkiem możliwe, że wybiorę się ze znajomymi na 2-3 dni pod namioty :)






blouse - Bershka


skirt - Stradivarius


hat - H&M

























A jak Wam mijają wakacje? Maturę macie przed sobą czy już dawno zapomnieliście o niej? :)

Na koniec proszę o głosy w konkursie!!  C L I C K

6 komentarzy:

  1. Ja maturą jeszcze się nie martwię idę do 3 klasy technikum więc jeszcze trochę zostało ;p
    Świetnie wyglądasz w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja maturę pisałaam daaawno temu ;)
    Wakacje? Warmia, Mazury, Małopolskie, Śląskie, a na deser Barcelona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już o niej zapomniałam :D ale mogłam lepiej napisać ot tak dla ambicji heheh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewno, że już dawno po maturce i trochę nie pamiętam jak to było. Ba, już nawet po magisterce i to jeszcze pamiętam, nawet bardzo dobrze... ;D

    Fajna ta bluzka, mega zakończenie na dole! Nie odsłania zbyt dużo, ale jest bardzo zmysłowo! ;)

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Bardzo Ci do twarzy w kapeluszu :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo spodobała mi się koszulka, i powodzenia w klasie maturalnej!

    http://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!