25 lipca 2016

street look

Cześć!

Jak Wam mijają wakacje?

Nie mogę uwierzyć że prawie cały lipiec mamy za sobą! Ja ciągle jestem zajęta, obowiązki robią swoje, chociaż w ciągu dnia niejednokrotnie dopada mnie leń. Koniecznie muszę lepiej rozplanować czas, żeby wakacje spędzić aktywniej.

Wczoraj byłam z bratem i znajomymi na meczu ekstraklasy: Termalica Nieciecza - Cracovia Kraków! Bardzo fajny mecz, dużo emocji, jednak siedzieliśmy na trybunie niezadaszonej i trochę nas przygrzało. Mimo wszystko niezapomniane wrażenia :)



Zostawiam zdjęcia jeszcze z Soliny ;)


jacket, trousers - Stradivarius, t-shirt - H&M, shoes - DeeZee

Miłego tygodnia! 

10 komentarzy:

  1. Mi również przydałoby się lepsze rozplanowanie czasu, nie tylko w wakacje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeansową katankę masz naprawdę super, ukradła bym ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twoje posty od początku, dobrze że wróciłaś, czasami trzeba coś zamknąć i zacząć "na nowo".
    Taki zabieg daje nieco odświeżenia w głowie i uwydatnia się to także na blogu, weszłam tutaj ze względu na zdjęcia, interesuje się fotografią i Twoje zwłaszcza te w dwóch ostatnich postach z Soliny mnie bardzo zainteresowały. Lubie oglądać żywe zdjęcia, mające taki unikalny klimat i przypominające trwające wakacje :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia i nie tracenia motywacji, zostaje u Ciebie na dłużej i czekam na więcej zdjęć w podobnym klimacie ! :*

    shannovlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :)
      Dokładnie tak, zamknęłam pewien 'rozdział' i dużo lepiej pracuje mi się na blogu po zlikwidowaniu poprzedniej treści.
      pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Świetna kurta, wygląda idealnie z tą pomarańczową koszulką! I w ogóle strasznie podobają mi się zdjęcia z wesołego miasteczka, chyba kiedyś od Ciebie zgapię i też strzelę sb tam sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizacje w tym stylu. Świetny pomysł na zdjęcia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia w wesołym miasteczku. Ciekawie to wygląda. Katana świetnie komponuje się z karuzelami w tle :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska kurtka ;) Uwielbiam takie większe i luźne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś na meczu Cravovi! ♥ Zazdro... ;* Też bym chciała zobaczyć Kapustkę na żywo.. *,* + suoer kurtka! ♡

    http://kingapedzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje rozplanowanie czasu wygląda tak, że w dzień śpię a w nocy...no właśnie co robię w całą noc? GRAM..
    Kładę się spać około 6 rano, nie wiem jak się przestawić. Jestem jednak w trakcie.

    Ach, Solina ładnie, ładnie ;D byłam kilka razy, bo mam blisko.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!