27 lipca 2016

"MOJE PODWÓJNE ŻYCIE"

Witajcie :)
Kilka dni temu dostałam powiadomienie o konkursie "Moje podwójne życie" na portalu DDOB. Z zaciekawieniem czytałam zasady konkursu i postanowiłam wziąć w nim udział. Klikając w poniższy obrazek zostaniecie przekierowani na stronę konkursu, może i Wy skusicie do wzięcia udziału, nagrody są tego warte! Jednak konieczne jest posiadanie bloga.

Moim zadaniem jest opisanie na blogu „Podwójnego Życia". Należy opisać swoją pasję, która pozwala oderwać się od "szarej rzeczywistości".
W pierwszej chwili nie wiedziałam na którą z moich pasji się zdecydować. Brzmi zabawnie, jednak ja nie ograniczam się do jednej 'dziedziny'. Postanowiłam opisać nie jedną, a trzy pasje, które dają mi dużo satysfakcji i motywacji do dalszych działań! 
Blogowanie!
Chyba się nie zdziwiliście! Tak, to blogowanie daje mi mnóstwo energii! Obudziło we mnie apetyt na życie, stałam się optymistką. 
Pod słowem 'blogowanie' nie kryje się tylko wchodzenie na formularz postu, pisanie i publikacja. To także pstrykanie i obróbka zdjęć, mnóstwo ciepłych słów od Was w komentarzach, kartki i pocztówki, które mi przesłaliście, czy nawet drobne prezenty. Blogosfera to nie tylko plusy, gdyż każdy bloger spotkał się także z krytyką, ale każdy z nas ma wyznaczony cel i nie poddaje się!

Blogowanie w moim przypadku idealnie wpasowuje się w tematykę konkursu:
"Czy masz jakieś ukryte hobby? Zajawkę, o której wstydzisz się powiedzieć znajomym lub rodzicom, a może po prostu rozwijasz swoją pasję, dzięki której możesz oderwać się od szarej codzienności, która daje Ci "nowe życie" w którym nie musisz udawać kogoś innego i dzięki ktorej czujesz się spełniony/a?"

Mój blog ma niespełna cztery lata, a dosłownie od miesięcy przyznaję się do jego istnienia! Do tej pory kiedy widzę, że znajomi lubią mojego blogowego fanpage na facebook'u czuję swego rodzaju skrępowanie. Przez długi czas ukrywałam się z blogiem, ale teraz wiem, że Ci którzy mają docenić moją pracę to to zrobią, krytykę także zniosę :)

Kocham podróżowanie! Chociaż na swoim koncie nie mam za wiele miejsc, to mam nadzieję że w raz z czasem będę mogła zobaczyć jak najwięcej! Nawet te małe podróże sprawiają że czuję się szczęśliwa.

Każda podróż sprawia, że jesteśmy bogatsi o kolejne doświadczenia. Nie wygramy walki o poznanie całego świata, ale możemy zbliżyć się do innych kultur i ludzi. Wystarczy być ciekawym!

~~Żyjemy tylko raz, ale jeśli otworzymy się na świat, będziemy mieć więcej niż jedno życie.
O jeździe konnej wiele nie napiszę, gdyż moja przygoda zaczęła się niespełna pół roku temu i pewnie moja wiedza jest znikoma. Mimo tak niedługiego czasu, już teraz mogę stwierdzić jak pozytywnie na mnie wpływa.

To sport, który nas zmienia, uczy współpracy. Jazda konna to same plusy. Z pewnością usłyszycie niejednokrotnie, że to niebezpieczny sport, zważywszy na fakt jak nieprzewidywalnym zwierzęciem jest koń. Ja chyba nigdy się nad tym nie zastanawiałam, po prostu jeżdżę i mam w głowie tylko to, aby robić to jak najlepiej.
Już pomijając pozytywy, jakie ma jazda konna dla całego organizmu, to z pewnością ma ogromny wpływ na naszą psychikę. Nawet samo przebywanie z koniem uspokaja i wycisza. 
 


Mam wielką nadzieję że jak najlepiej opisałam moje 'podwójne życie' i że w jakiś sposób zachęciłam Was do zagłosowania na ten wpis w konkursie TUTAJ
Będę bardzo wdzięczna za każdy głos!

6 komentarzy:

  1. Ja rownież czułam skrępowanie jak moi znajomi dowiadywali się o moim blogu ale bez sensu jest wstydzić się swojej pasji! :)
    Super post! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jezdziłam na koniach, ale za to podróżuje bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie potrafi wkręcić, nic dziwnego że to Twoja duza pasja - jak u mnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jazda konna super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham konie, chętnie bym sobie pojeździła ^^
    zapraszam xycjpc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy powinien mieć swoją pasję, a Ty masz bardzo piękną, więc nie ma co się wstydzić :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!