23 lipca 2016

cudze chwalicie, swego nie znacie

Hej!!



Wczoraj wieczorem wróciłam ze wspaniałych wakacji! Chociaż byliśmy zaledwie kilkadziesiąt kilometrów od domu, to czułam jakbyśmy wyjechali dużo dużo dalej. Widoki z domku mieliśmy nieziemskie. Moje poprzednie wakacje spędziłam w Chorwacji, a dwa lata temu odwiedziłam Czarnogórę. W tym roku zostałam w Polsce, a nie odczułam wielkiej różnicy. Fakt, pogoda przez połowę wyjazdu nie dopisywała, ale myślę że warto znać własne okolice :)

Podczas wyjazdu trochę czasu spędziliśmy w domku przez nieciekawą pogodę, ale załapaliśmy się także na upały, więc skorzystaliśmy z atrakcji Soliny. Byliśmy na rejsie statkiem i rowerkach wodnych :)

Zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji z wyjazdu


7 komentarzy:

  1. Byłam tam kiedyś, ciekawe miejsce! :) Ja każde wakacje spędzam w Polsce, najczęściej w pobliżu domu. Kusi mnie, by w przyszłym roku pojechać za granicę i zobaczyć, jak tam jest. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem fanką Soliny! Bywam tam w każde wakacje i mimo to, nadal to miejsce mi się nie znudziło, takżeee :D Miłych dalszych wakacji! :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polska jest swietna, jest tyle atrakcji - dobrze napisane ;) i zazdroszcze Soliny ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, nie doceniamy tego co mamy wokół siebie :) zaobserwowałam i zapraszam do siebie:
    Nowy post z zamiennikami pomadek od Kylie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myslalam ze te zdjęcia są z soliny. Niby mam tam tak nie daleko a jednak byłam jeden raz w życiu tylko. Zdecydowanie to muszę nadrobić

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myslalam ze te zdjęcia są z soliny. Niby mam tam tak nie daleko a jednak byłam jeden raz w życiu tylko. Zdecydowanie to muszę nadrobić

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska to naprawdę śliczny kraj. Myślę, że coraz więcej osób odkrywa jej zalety. Miasta, które kiedyś należały do Polski takie jak Lwów też zachwycają. :)

    Właśnie niedawno odwiedziłam Lwów i napiłam recenzję. Zapraszam :)
    http://znaciskiemnaszczescie.blogspot.com/2016/07/spacer-po-kochanym-lwowie.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!