18 lipca 2016

chillout

Witajcie!
Wakacje mijają dość pracowicie. Nie miałam nawet chwili, żeby popstrykać parę zdjęć. O mojej małej pracy napiszę już niedługo ale obecnie mogę trochę odetchnąć! Od wczoraj jestem na wakacjach ze znajomymi i mam nadzieję, że podczas wyjazdu pojawi się kilka postów :)

W tym roku zdecydowałam się jednak na wakacje w Polsce, padło na Solinę. Niestety pogoda nie dopisuje, ciągle pada deszcz, ale mam nadzieję że jutro już wyjdziemy gdzieś na dłużej.



blouse, bag, trousers - Stradivarius, belt - H&M, shoes - DeeZee

7 komentarzy:

  1. Ale fajnie wygladasz :)
    Super bluzeczka i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej szafie brakuje takich podartych jeansów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) A spodnie mają fenomenalny kolor! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę ekstra te spodnie! ;-) pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, takie lubię najbardziej :)

    https://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!