21 czerwca 2016

na nowo

Witam Was kochani!

Nie chcę tłumaczyć długich przerw, mojej ciągłej nieobecności. Postanowiłam zacząć od nowa, dać sobie szansę w blogowaniu raz jeszcze. Bez sensu jest tłumaczenie braku postów obowiązkami, wydaje mi się, że zabrakło mi motywacji. Obecnie czuję się wystarczająco zmotywowana do pisania, aby posty pojawiały się częściej. Mam w głowie mnóstwo pomysłów i liczę, że zostanę z Wami na długi czas.
Ach! Chyba zapomniałam jak bardzo lubię tutaj pisać!

Poprzednie posty postanowiłam usunąć z bloga, zostawiłam je dla siebie, a tutaj chcę zaistnieć na nowo. Zmieniła się także nazwa bloga na moje nazwisko, chociaż linku nie zmieniałam aby mogły tutaj zajrzeć osoby, które śledziły moje wcześniejsze notki.

Na sam początek mam już dla Was kilka zdjęć mojej wczorajszej stylizacji.



                     


blouse - Reserved


jacket, trousers, bag - Stradivarius


shoes - Vans


watch - Michael Kors
                                                   
                                                                                                                                                

9 komentarzy:

  1. Torebki z Korsa są cudowne aż Ci zazdroszczę bo narazie żadnej nie posiadam , ale odkładam pomału na nie pieniądze. Świetnie dobrana stylizacja kochana


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia nadal! Podziwiam, że miałaś odwagę wszystko usunąć, bo na pewno kosztowało Cię to mnóstwo pracy, czasu, a przede wszystkim - kwestia sentymentu. Ale najważniejsze jest zadowolenie i satysfakcja dla samej siebie, więc :)
    Miłego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wracasz :) Stylizacja bardzo fajna :) młodzieżowo i lekko, bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i fajnie, podoba mi sie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jenasy są świetne! Zawsze mam problem z kupieniem klasycznych, dopasowanych spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj jest tak, że to co najlepsze jest na wyciągnięcie ręki.
    Świetne zdjęcia. Obserwuję.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!