27 czerwca 2016

holidays

Hej, hej!
W końcu mamy długo wyczekiwane wakacje! Bardzo się cieszę, że w końcu będę mogła odpocząć, ale też zająć się sprawami, na które nie mam czasu podczas roku szkolnego. W lipcu mam już zaplanowany wyjazd, o którym na pewno jeszcze tutaj napiszę, a obecnie spędzam trochę więcej czasu w domu lub ze znajomymi.
A Wy jakie macie plany?


W miniony weekend miałam przyjemność być na koncercie kilku polskich piosenkarzy, ale też zespołu Within Temptation. Chociaż odsłuchałam niewiele piosnek, to mogę stwierdzić, że bardzo mi się podobało. Zespołu słuchałam jeszcze kiedy byłam młodsza, także miłe wspomnienia mi towarzyszyły. Koniecznie odsłuchajcie "Memories".




blouse - by Insomnia


shorts, bag, glasses - Stradivarius


shoes - DeeZee


watch - Calvin Klein

8 komentarzy:

Drogi czytelniku:
✔ każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
✔ jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będziesz na bieżąco
✘ nie bawię się w wzajemną obserwację
Miłego czytania!